مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1395 ساعت 17:452016-12-10اقتصادي

انتظار اوپک برای کاهش بیشتر تولید نفت روسیه


خبرهای ارسالی، حاکی از موافقت روسیه مبنی بر کاهش بیشتر تولید روزانه خود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از پایگاه خبری ترید عربیا ، در حالی نشست اوپکی ها و غیراوپکی ها در وین اتریش آغاز شده که گمانه زنی ها بر سر کاهش تولید نفت روسیه بیش از گذشته شده است.

در همین حال در نشست امروز، اعضای اوپک با کشورهای غیر اوپکی شامل روسیه، کلمبیا، کنگو، مصر، قزاقستان، مکزیک، عمان و ترینیداد و توباگو بر سر تعیین سهمیه کاهش غیر اوپکی ها به گفتگو نشسته اند.

البته در نشست قبلی اوپک قرار شد که تولید روزانه این سازمان یک میلیون و 200 هزار بشکه در روز کاهش پیدا کند تا بهای نفت به ثبات بیشتری در بازار برسد.

همچنین قرار شد که روسیه تولید خود را 300 هزار بشکه در روز کاهش دهد اما خبرهای ارسالی حاکی از احتمال توافق بر سر کاهش بیشتر تولید از سوی روسیه با هدف تقویت بیشتر بهای طلای سیاه است.

توافق کاهش تولید نفت از سوی کشورهای تولید کننده از اول ژانویه سال آینده میلادی به مدت شش ماه در راستای تقویت قیمت نفت کلید خواهد خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، به گفته برخی ا ز کارشناسان اقتصادی، برنامه برقراری مجدد موازنه عرضه و تقاضای نفت از سوی اوپک زمانی کار آمد خواهد بود که روسیه و دیگر کشورهای غیر عضو اوپک به تعهد خود مبنی بر کاهش تولید پایبند باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار اوپک برای کاهش بیشتر تولید نفت روسیه

انتظار اوپک برای کاهش بیشتر تولید نفت روسیه