مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1395 ساعت 17:202016-12-10ورزشي

برانکو: تا ثانیه آخر به دنبال برد بودیم


خودتان شوق بازیکنان ما را دیدید که تا ثانیه آخر به دنبال برد بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" به نقل از باشگاه پرسپولیس؛ برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی پرسپولیس مقابل پدیده مشهد و در نشست خبری گفت: موقعیت های خوبی داشتیم و به بازیکنانم که تمام نیرویشان را حتی تا ثانیه آخر در مقابل حریف به کار بستند تبریک می گویم البته باید از هیات فوتبال مشهد و خراسان هم تشکر کنم که بعد از آن بارش برف به شکل خوبی از ما پذیرایی کردند و در نهایت هواداران هم بازی خوبی را از هر دو تیم دیدند و خوشحالم از اینکه تیم ما پیروز میدان شد.

وی درباره داوری هم گفت: فکر می کنم داور به وظایفش خوب عمل کرد و حداکثر توانش را در این بازی گذاشته بود و مشکلی از این بابت نبود.

برانکو درباره اینکه تقاضای تغییر زمان بازی با ذوب آهن را دارید،هم افزود: مقررات بین الملی است که وقتی بازی انجام نمی شود 24 ساعت منتظر بمانیم درست است که یک روز کمتر وقت برای ریکاوری داریم اما نیازی به تغییر زمان بازی با ذوب آهن نیست.

سرمربی پرسپولیس درباره غیبت عالیشاه و احمدزاده، گفت: نورالهی، آنها کیفیت خوبی دارند و بازیکنی مثل نورالهی هم در حد تیم ملی ایران است، طبیعی است نبود این سه بازیکن تاثیرگذار است اما بازیکنان جایگزین شانس شان را به خوبی فراهم کردند، خودتان هم ملاحظه کردید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برانکو: تا ثانیه آخر به دنبال برد بودیم

برانکو: تا ثانیه آخر به دنبال برد بودیم