مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1395 ساعت 17:162016-12-10سياسي

استارتاپ تجربه ناب در دانشگاه یزد برگزار شد


استارتاپ تجربه ناب به همت دانشگاه یزد و همکاری انجمن های دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

- دبیر برگزاری استارتاپ تجربه ناب در گفت وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: استارتاپ تجربه ناب یک رویداد آموزشی و تجربی است که در سه روز متوالی برگزار و در آن گروه های مختلف و ایده پرداز گرد هم می آیند تا ایده های خود را مطرح و پس از تشکیل گروه، آن ها را اجرایی کنند.

ابوالفضل شرافت ادامه داد: برگزاری این استارتاپ با هدف ارائه ایده های نوآورانه و نیز اجرایی شدن ایده های کارآفرینان جوان و تبادل اطلاعات بدون محدودیت سنی برای شرکت کنندگان است.

وی با بیان اینکه در این استارتاپ با انتخاب 12 ایده برتر توسط شرکت کنندگان، با تشکیل تیم های هفت تا 10 نفره، ایده های منتخب طی مدت دو روز مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت اضافه کرد: آموزش الفبای کسب و کار و آشنایی با موضوعات ایده پردازی و بوم مدل کسب و کار از دیگر اهداف این دوره از استارتاپ ناب بود.

دبیر برگزاری استارتاپ تجربه ناب خروجی برگزاری این دوره استارتاپ را انتخاب سه ایده برتر برای معرفی به مراکز مرتبط و اقدام به حمایت های قانونی از ایده پردازان اعلام کرد.

شرافت بیان داشت: با حمایت از استارتاپ ها و پتانسیل های موجود داخلی قطعا گام موثری در توسعه تکنولوژی برداشته می شود و نهادهایی چون پارک های ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارتاپ تجربه ناب در دانشگاه یزد برگزار شد

استارتاپ تجربه ناب در دانشگاه یزد برگزار شد