مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1395 ساعت 17:112016-12-10ورزشي

پرسپولیسی هایی که امروز علیه پرسپولیس ایستادند


پرسپولیسی ها در حالی امروز در برابر تیم پدیده قرار گرفتند که پنج بازیکن سابق خود را در این تیم می دیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو"، شهاب گردان، یونس شاکری، مهرداد کفشگری، میلاد کمندانی و رضا حقیقی پنج بازیکن تیم پدیده هستند که در بازی امروز این تیم برابر پرسپولیس به میدان رفتند، این پنج بازیکن روزگاری با پیراهن سرخ پوشان در لیگ برتر حضور داشتند، بازیکنانی که در بازی امروز نیز کم و بیش بازی خوبی به نمایش گذاشتند.

گردان را می توان بهترین نفر این گروه دانست، او نود دقیقه در مقابل حملات پرسپولیسی ها مقاومت کرد و بارها با واکنش های دیدنی خود مانع باز شدن دروازه خود شد.

مهرداد کفشگری دیگر بازیکنی بود که در بازی امروز نمایش دلپذیری داشت، او در میانه میدان بارها با بازیخوانی خود و البته دوندگی بالایش کفه ترازو را به سود تیم خود می کرد.

یونس شاکری هم در خط حمله تیمش بسیار دونده ظاهر شد، دوندگی زیاد این بازیکن علاوه بر آزار دادن خط دفاعی پرسپولیسی ها تنها گل تیمش را نیز مهیا کرد، او در بین چند مدافع پرسپولیس پاس فوق العاده ای را برای یوسفی آماده کرد.

میلادکمندانی هم در دیدار امروز به میدان رفت، البته بازیکن جوان سابقا پرسپولیسی و ملی پوش امیدها، تا دقیقه 60 در میدان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیسی هایی که امروز علیه پرسپولیس ایستادند

پرسپولیسی هایی که امروز علیه پرسپولیس ایستادند