مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1395 ساعت 12:312016-12-10دانش

اجرای بیش از 2000 قرارداد همکاری با صنعت توسط دانشگاه علم و صنعت


مدیر دفتر همکاری های علمی و صنعتی دانشگاه علم و صنعت گفت: در چند سال اخیر 2000 قرارداد همکاری با صنعت با مبلغی حدود 1000 میلیارد ریال توسط دانشگاه علم و صنعت اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نورالله کتیبی، مدیر دفتر همکاری های علمی و صنعتی دانشگاه علم و صنعت در نشست خبری هفته پژوهش این دانشگاه گفت: الگوهای پژوهشی که مختص دانشگاه علم و صنعت است در دو سال اخیر شکل گرفته و 16 مرکز تحقیقاتی 11 پژوهشکده و دفتر ارتباط با صنعت در این دانشگاه فعالیت می کنند.

وی افزود: حدود 2000 قرارداد همکاری با مبلغی بالغ بر 1000 میلیارد ریال، 80 تفاهم نامه همکاری و 120 فناوری قابل عرضه در حال حاضر دستاوردهای پژوهشی دانشگاه علم و صنعت است.

وی از جمله فعالیت های دیگر این دانشگاه را ارائه الگویی برای صنایع خاص، ایجاد قطب فناوری با ماموریت خاص از صنعت، راه اندازی آزمایشگاه های تحقیقاتی مشترک با صنعت، تاسیس پردیس های دانشگاهی در صنعت، فرصت مطالعاتی صنعتی، تاسیس شرکت های دانش بنیان، طراحی و اجرای دوره های آموزشی مورد نیاز صنعت و تاسیس دفاتر صنعت در دانشگاه را عنوان کرد.

کتیبی خاطرنشان کرد: 9 دفتر تعامل با صنایع در دانشگاه تاسیس شده که تاسیس صندوق پژوهشی با صنعت و راه اندازی اولین کلینیک تخصصی صنعتی در حوزه حمل و نقل ریلی از جمله مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 2000 قرارداد همکاری با صنعت توسط دانشگاه علم و صنعت

اجرای بیش از 2000 قرارداد همکاری با صنعت توسط دانشگاه علم و صنعت