مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1395 ساعت 11:162016-12-10دانش

برگزاری اولین مسابقه یادداشت دانشجویی و کانال تلگرامی شخصی


دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس تهران از برگزاری اولین مسابقه یادداشت دانشجویی و تاسیس کانال تلگرامی شخصی خبر داد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید علی سلطانی وش دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس تهران، در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از برگزاری اولین مسابقه یادداشت دانشجویی و تاسیس کانال تلگرامی شخصی خبر داد.

وی ضمن اعلام خبر نخستین فراخوان یادداشت دانشجویی و کانال تلگرامی شخصی توسط انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه، اظهار داشت: در صدد هستیم جهت تشویق و دیده شدن و انتشار هر چه بیشتر یادداشت ها و کانال های شخصی ارزشمند دانشجویی در فضای مجازی و بهره مندی حداکثری از این محتواها، این رقابت دانشجویی را برگزار کنیم و نفرات برگزیده را ضمن اعلام عمومی در رسانه های ملی و تشویق مادی و معنوی، به جامعه اهل قلم کشور نیز معرفی کنیم.

وی افزود: در این برنامه آقایان میثم نیلی، مرتضی غرقی، بیژن نوباوه، حسین شمسیان و محمدحسن روزی طلب به عنوان هیئت داوری، به ارزیابی آثار خواهند پرداخت.

سلطانی وش گفت : دانشجویان و حتی فارغ التحصیلان دانشگاه های سراسر کشور می توانند در این فراخوان شرکت کنند و آدرس (لینک) کانال شخصی و یا حداقل 5 یادداشت شخصی شان را حداکثر تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین مسابقه یادداشت دانشجویی و کانال تلگرامی شخصی

برگزاری اولین مسابقه یادداشت دانشجویی و کانال تلگرامی شخصی