مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1395 ساعت 09:262016-12-10دانش

هرکس در مستکبر بودن آمریکا شک دارد، به تاریخ نگاه کند


هرکس که در مستکبر بودن آمریکا شک دارد،به جای اینکه به گوش رسانه های خارجی بنشینند و منتظر خوراک غربی ها باشندبه خود زحمت دهد و نگاهی به تاریخ صده اخیر کشورمان و اطرافمان بیندازند .

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید حامد صداقت فعال دانشجویی در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تاریخچه ی جنبش دانشجویی در ایران گفت : برای بررسی جنبش دانشجویی در ایران بایدبه زمان رضاخان و ورود تفکر چپ گرا به ایران توسط دانشجویان بورسیه شده، رجوع کرده و اگر بخواهیم بلوغ این تفکر را جویا شویم باید به اتفاق روز 16 آذر 1332 دانشگاه تهران برگردیم.

وی تصریح کرد: امروزه برخی سعی دارند با مطرح کردن برخی مباحث حاشیه ای ، روح و اصل این حرکت انقلابی رو کمرنگ کرده این در حالی است که روح استکبار ستیزی را می شود عیناً در 16 آذر دید.

چرا که بی تردید در 16 آذر 32 دانشجویان در اعتراض به حضور معاون رییس جمهور آمریکا خون خود را در جهت تقابل با استکبار نثار کردند.

فعال دانشجویی با بیان اینکه جنبش دانشجویی با رشد و تعالی خود توانست انقلاب اسلامی را رقم بزند،اظهار داشت: جنبش دانشجویی توانست در صحنه های مهم جریان سازی کند و اهداف جمهوری اسلامی را دنبال کند و معیاری باشد برای حرکت مسئولین نظام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرکس در مستکبر بودن آمریکا شک دارد، به تاریخ نگاه کند

هرکس در مستکبر بودن آمریکا شک دارد، به تاریخ نگاه کند