مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1395 ساعت 00:112016-12-09اقتصادي

استاندار خراسان جنوبی: دولت برای افزایش تعامل سیاسی و اقتصادی با دنیا تلاش می کند


بیش از 500 هزار میلیارد تومان طرح نیمه تمام روی دست دولت باقی مانده و دولت تدبیر و امید برای افزایش تعامل سیاسی و اقتصادی با دنیا تلاش می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از فردوس، سیدعلی اکبر پرویزی ساعتی پیش در همایش روز فردوس در سالن شهدای معلم شهرستان فردوس اظهار کرد: همه کسانی که دل در گرو فردوس دارند باید برای توسعه و آبادانی آن تلاش کنند تا فردوس در همه صحنه ها و عرصه ها خوش بدرخشد.

وی با اشاره به اینکه همه مناطق کشور دچار چالش و مشکل است، افزود: نیروی انسانی توانمند، خوش فکر و علاقه مند باید در منطقه حضور یابند و تلاش مضاعفی داشته باشند تا معایب و موانع را برطرف کنند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه چهره های برجسته دینی، علمی و فرهنگی در منطقه فراوان است، این نیروی انسانی کارآمد را ظرفیتی مطلوب و سرمایه ای عظیم برای فردوس دانست و تصریح کرد: باید از این ظرفیت برای رشد و توسعه منطقه استفاده کرد.

پرویزی یادآور شد: از آغاز خدمت بنده در خراسان جنوبی تنها پنج ماه می گذرد که برای آشنایی با مشکلات منطقه، زمان زیادی نیست و در این مدت تلاش کرده ام که بدور از مصاحبه و سخنرانی مشکلات استان و شهرستان ها را به مدیران ارشد منعکس کنم.

وی به سفر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در چند روز گذشته به خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: ایشان خواستند که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان جنوبی: دولت برای افزایش تعامل سیاسی و اقتصادی با دنیا تلاش می کند

استاندار خراسان جنوبی: دولت برای افزایش تعامل سیاسی و اقتصادی با دنیا تلاش می کند