مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1395 ساعت 19:552016-12-09اقتصادي

زمان بندی جدید فرایند افزایش سرمایه در بورس


دستورالعمل جدیدی برای افزایش سرمایه تهیه و در هیئت مدیره سازمان بورس تصویب شده که تمامی مراحل افزایش سرمایه را زمان بندی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ؛ غلامرضا ابوترابی – رییس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه ای در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، با بیان این مطلب گفت: دستورالعمل تغییر مراحل افزایش سرمایه در زمان سازمان کارگزاران در سال 84 تصویب شد که با توجه به تشکیل سازمان بورس و اوراق بهادار، بسیاری از مفاد آن دستورالعمل کارایی نداشت اما بخش هایی از آن مورد استفاده قرار می گرفت.

وی با اشاره به تهیه دستورالعمل جدید گفت: سالهای گذشته و با توجه به فرایندهای سازمان بورس، دستورالعمل جدیدی تهیه و به تصویب هیات مدیره رسید که تمام مراحل افزایش سرمایه را زمان بندی کرده و فرصت را هم از شرکت متقاضی افزایش سرمایه و هم از سازمان بورس گرفته و مقاطع زمان بندی شده و تکالیف شرکت در موعدهای مقرر مشخص شده است.

وی گفت : به طور مثال زمانی که گزارش توجیهی هیات مدیره و بازرس تهیه و دریافت می شود شرکت باید حداکثر در مدت 20 روز این گزارش را برای سازمان ارسال کند در صورتی که پیش از این زمان باز بود و شرکت ممکن بود گزارش بازرس را امروز بگیرد و سه ماه بعد درخواست به سازمان ارسال کند اما در دستورالعم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان بندی جدید فرایند افزایش سرمایه در بورس

زمان بندی جدید فرایند افزایش سرمایه در بورس