مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1395 ساعت 15:152016-12-08پزشكي

آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان در شهرستان کنگاور


رییس اداره بهزیستی شهرستان کنگاور از آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان در این شهرستان خبر داد.

- "مرکز کرمانشاه، حسین بیاتی رییس بهزیستی شهرستان کنگاور فر با اعلام این که افزایش آگاهی عمومی در خصوص بیماریهای چشمی دوران کودکی و نیز افزایش سطح مراقبتهای چشمی در بیماریهایی از قبیل آمبلیوپی و عیوب انکساری از اهداف سازمان بهزیستی به شمار میرود گفت :برای پیشگیری از اختلالات بینایی، توجه به آمبلیوپی بعنوان یکی از اولویت های برنامه های پیشگیری سازمان بهزیستی تا سال 2020 مورد توجه خاص می باشد.

وی افزود: در حال حاضر برنامه غربالگری بینایی در سه سطح معاینه توسط مربی، اپتومتریست و چشم پزشک در کلیه مناطق شهری و روستایی شهرستان کنگاور برای کودکان سه تا شش سال در حال اجراست .

رییس اداره بهزیستی شهرستان کنگاور، پایگاه دائمی بینایی سنجی واقع در اداره ی بهزیستی و نیز تمام مهدهای کودک خصوصی را از جمله مراکز اجرای طرح برشمرد و گفت: اجرای طرح بینایی سنجی در مراکز مزبور تا پایان دی ماه سال جاری ادامه خواهد یافت .

بیاتی فر با اعلام این که از ابتدای سال تا کنون به بیش از یک هزار و پانصد کودک شهرستان ، خدمات غربالگری بینایی و شنوایی ارائه شده است گفت :از آنجا که همه میدانند پیشگیری بهتر از درمان است ، سازمان بهزیستی نیز برنامه های خود را برای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان در شهرستان کنگاور

آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان در شهرستان کنگاور