مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1395 ساعت 14:552016-12-08سياسي

شنیده شدن «صدای زنده باد اصلاحات»، نشان دهنده شدت نفوذ دشمن نیست!


شاید اینکه تصور شود زنده باد اصلاحات یعنی شدت نفوذ دشمن، حتی نوعی جفا به خود نظام سیاسی است که دشمنش را آنقدر بزرگ می کند که توانسته است در همه دانشگاه های ایران و همه محافل مختلف ایران، - دو جمله از سخنان امروز آیت الله صدیقی امام جمعه محترم تهران که در جمع فرماندهان بسیج وزارت راه و شهرسازی بیان شده است، جای تأمل دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک امام جمعه موقت تهران، ابتدا در بخشی از سخنان خود گفته اند که در روزهای گذشته در دانشگاه ها صدای زنده باد اصلاحات شنیده شده و این یعنی دشمن به شدت نفوذ کرده است! شاید بیان چنین جمله ای از سوی حجت الاسلام صدیقی که از یک سو مشهور و معروف به تجهد و اخلاص است و از سویی دیگر امام جمعه مومنین در شهر تهران، احتیاط بیشتری را می طلبید.

حتما آقای صدیقی می دانند که بخش قابل توجهی از مردم این سرزمین، چه از لحاظ گرایش فکری و چه از لحاظ فعالیت سیاسی و اجتماعی، به اندیشه اصلاحات در نظام سیاسی و اقتصادی کشور، اعتقاد دارند.

اندیشه اصلاحات چه در مقابل اندیشه محافظه کاری و حفظ وضع موجود در کشور حضور داشته باشد و چه به عنوان رقیب سیاسی جناح اصولگرا یا راستگرایان، حضور خجسته و مبارکی است برای مردمسالاری دینی در کشور.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنیده شدن «صدای زنده باد اصلاحات»، نشان دهنده شدت نفوذ دشمن نیست!

شنیده شدن «صدای زنده باد اصلاحات»، نشان دهنده شدت نفوذ دشمن نیست!