مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1395 ساعت 14:252016-12-08اجتماعي

بازسازی پله هشتم خیابان گاندی


معاون فنی شهرداری منطقه 6 از پروژه مرمت و بازسازی پله هشتم خیابان گاندی در راستای مناسب سازی فضاهای شهری و سهولت در تردد و دسترسی مناسب شهروندان محله گاندی به خیابان حضرت ولی عصر (عج) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، سید رامین حسینی نژاد تصریح کرد: عملیات حفاری دستی آرماتور گذاری و بتن ریزی بیش از 50 درصد پیشرفت داشته است.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 6 همچنین از اتمام عملیات بتن ریزی فونداسیون و دیوار حائل بخش های اداری، اسکان کارگری و ساختمان اصلی پروژه احداث ساختمان و اسکان کارگری ایستگاه بازیافت پسماند بیهقی خبر داد.

وی در ادامه اضافه داد: در راستای مناسب سازی فضاهای شهری و تفکیک زباله به صورت مکانیزه، ساختمان و اسکان کارگری ایستگاه بازیافت پسماند بیهقی نیز احداث می شود.

حسینی نژاد در ادامه از اتمام عملیات سفت کاری و تاسیسات زیر بنایی و شروع عملیات نازک کاری و نمای پروژه مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی الوند خبر داد و تصریح کرد: معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 6 در راستای ارائه خدمات اجتماعی و رفاهی به اهالی محترم خیابان الوند اقدام به احداث این مرکز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی پله هشتم خیابان گاندی

بازسازی پله هشتم خیابان گاندی