مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1395 ساعت 12:262016-12-08دانش

معاون وزیر علوم: پژوهش های دولتی بزرگترین آسیب حوزه تحقیق و فناوری است


معاون اداری مالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به آرشیو شدن بخش عمده ای از پژوهش ها گفت: پژوهش های دولتی بزرگترین آسیب حوزه تحقیق و فناوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از یزد، محمدحسین امید پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان یزد با گرامیداشت هفته پژوهش اظهار داشت: استان یزد با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت هایی که دارد در بسیاری از زمینه ها دارای رتبه های برتر کشوری است که می توان این رتبه برتر را در زمینه علمی و پژوهشی هم به دست آورد.

وی با اشاره به گسترش مدیریت دولتی در همه زمینه ها ادامه داد: بخش اعظمی از پژوهش در کشور به صورت دولتی انجام می شود و این مسأله موجب شده تا ارتباط بین صنعت و دانشگاه آنگونه که مورد انتظار است محقق نشود.

معاون اداری مالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه پژوهش ها و تحقیق ها در کشور بایگانی می شود و چندان مورد استفاده نیست عنوان کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که پژوهش ها بر اساس نیاز و به سفارش بخش های مختلف باشد.

وی با تاکیدبر لزوم برقراری بیشتر ارتباط بین صنعت و دانشگاه اضافه کرد: یزد می تواند در این زمینه به الگویی برای کشور تبدیل شود چراکه هم ظرفیت و پتانسیل آن موجود است و هم زیرساخت های خوبی در حوزه صنعت و دانشگاه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر علوم: پژوهش های دولتی بزرگترین آسیب حوزه تحقیق و فناوری است

معاون وزیر علوم: پژوهش های دولتی بزرگترین آسیب حوزه تحقیق و فناوری است