مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1395 ساعت 10:502016-12-08فرهنگي

آغاز فراخوان جشنواره ققنوس در چهارمحال و بختیاری


جشنواره فرهنگی هنری «ققنوس» ویژه دانشجویان، به صورت فردی گروهی و تشکل های دانشجویی، از سوی بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می شود.

- جشنواره فرهنگی هنری ققنوس ویژه دانشجویان، به صورت فردی گروهی و تشکل های دانشجویی، از سوی بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ،رییس سازمان بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره در پنج بخش ادبیات (شعر و داستان کوتاه)، هنرهای تجسمی (خوشنویسی، پوستر، عکس و کاریکاتور)، فیلم (فیلمنامه نویسی، فیلم کوتاه، مستند، انیمیشن)، تئاتر (نمایشنامه نویسی، تئاتر خیابانی، استاندآپ کمدی) و موسیقی (سنتی، مقامی، محلی و تلفیقی) در دهه فجر سال جاری برگزار می شود.

منوچهر ذوالفقاری افزود : علاقمندان تا 15 دی ماه امسال مهلت دارند آثار خود را به دبیر خانه جشنواره به دفاتر بسیج دانشجویی و یا ناحیه بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری واقع در میدان علم الهدی تحویل دهند.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، ملزومات فرهنگی اقتصاد مقاومتی، مبارزه با مفاسد اقتصادی، اقتصاد مقاومتی و هنر، فاصله طبقاتی، رابطه دانشگاه و بازار کار، شرکت های پژوهش محور، اقتصاد مقاومتی و قاچاق کالا، اقتصاد مقاومتی و سبک زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فراخوان جشنواره ققنوس در چهارمحال و بختیاری

آغاز فراخوان جشنواره ققنوس در چهارمحال و بختیاری