مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1395 ساعت 09:302016-12-08فناوري

اعتراض تهیه کننده انیمیشن پرطرفدار ایرانی نسبت به سیاست های سرویس ویدیوی داخلی


اکنون که با فیلتر بودن یوتیوب، عملاً امکان انتشار ویدیو در آن و درآمدزایی برای تولیدکنندگان داخلی محتوا مقدور نمی باشد، لازم است مراکز ذی ربط براساس پروتکل های بین المللی، - اکنون محمد ابوالحسنی تهیه کننده دیرین دیرین در یادداشتی نسبت به این رویه اعتراض کرده و در این زمینه نوشته است: تهیه کننده پانزده و شانزده آذرماه به دعوت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در چهار دانشگاه استان سخنرانی و با بسیاری از دانشجویان و جوانان مازندرانی فعال در حوزه تولید محتوا، گفتگو کردم.

استعدادهایی برتر و جوانانی خلاق که عده ای سودجو با سوءاستفاده از محدودیت های قانونی با انحصارگرایی و تمامیت خواهی کار را بر آن ها سخت کرده و راه پیشرفت آن ها را سد کرده اند.

او در ادامه این یادداشت تاکید کرد: در دنیا، یوتیوب بستر مناسبی را برای درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا به وجود آورده و درآمدی که از محل انتشار ویدیوهای مردم به دست می آورد را با آن ها تقسیم می کند.

به عنوان نمونه، تنها یک نفر در سال 2016 از محل تولید و انتشار ویدیوهای خود در بستر یوتیوب 15 میلیون دلار درآمد داشته است.

ابوالحسنی ادامه داد: در نقطه مقابل، وبگاه آپارات در ایران با تمامیت خواهی و انحصارطلبی راه را بر روی گسترش تولید محتوای بومی و درآمدزایی تولیدکنندگان محتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض تهیه کننده انیمیشن پرطرفدار ایرانی نسبت به سیاست های سرویس ویدیوی داخلی

اعتراض تهیه کننده انیمیشن پرطرفدار ایرانی نسبت به سیاست های سرویس ویدیوی داخلی