مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1395 ساعت 13:362016-12-07سياسي

شهریاری در نطق میان دستور؛ برجام چرخ سانتریفیوژها و زندگی مردم را از کار انداخت


عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بدعهدی آمریکا در برجام گفت: دولت با اعتماد به آمریکا و امضای برجام، هم چرخ سانتریفیوژها و هم چرخ زندگی مردم را از کار انداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی " به نقل از خانه ملت، حسینعلی شهریاری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 17 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: ابتدا حادثه تلخ قطار تبریز مشهد که باعث جان باختن تعداد زیادی از زائران امام رئوف(ع) شد و شهادت تعداد زیادی از هموطنان خوزستانی در حادثه حله را به ملت شریف ایران تسلیت می گویم.

نماینده مردم زاهدان درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای رییس جمهور از اولین روسای جمهوری بود که حادثه تروریستی فرانسه را به رییس جمهور و ملت فرانسه تسلیت گفت اما باید پرسید که چند نفر از روسای جمهور حادثه قطار تبریز مشهد و شهادت هموطنان در حادثه حله را به دلیل آتش خشم تکفیری ها به رییس جمهور و ملت ایران تسلیت گفتند.

وی تاکید کرد: آیا این است عزت دولت و مردم ایران؟ عضوکمیسیون بهداشت و درمان در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای رییس جمهور زمانی که تیم مذاکره کننده برجام برای به نتیجه رسیدن مذاکرات تلاش می کردند از دلواپسی انقلابیون و نمایندگان مجلس که مرتبا تذکر می دادند؛گلایه می کردند،اما بعداز ماه ها که از تصویر بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریاری در نطق میان دستور؛ برجام چرخ سانتریفیوژها و زندگی مردم را از کار انداخت

شهریاری در نطق میان دستور؛ برجام چرخ سانتریفیوژها و زندگی مردم را از کار انداخت