مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1395 ساعت 13:252016-12-07اقتصادي

اعطای590هزارفقره وام ازدواج از ابتدای سال جاری کنون


مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی با اشاره به عملکرد بانک ها درباره وام ازدواج گفت: از ابتدای سال تا کنون 590 هزار فقره وام ازدواج به ارزش 5400 هزار میلیارد تومان پرداخت شده که تلاش می کنیم این رقم تا پاین سال به یک میلیون و 200 هزار فقره برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علی اصغر میرمحمد صادقی در نشست خبری امروز با اشاره به عملکرد بانک ها برای اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج اظهار داشت: پس از ابلاغ قانون بودجه 95 بانک ها مکلف به پرداخت وام ازدواج 10 میلیونی از محل سپرده های پس انداز و جاری قرض الحسنه شدند.

وی افزود: برخی در جریان نبودند و گفتند بانک مرکزی در بخشنامه خود اعطای تسهیلات ازدواج از محل منابع قرض الحسنه جاری را منعکس نکرده است اما بانک مرکزی به محض ابلاغ قانون بودجه در بخشنامه ای به بانک ها این موضوع را مورد تاکید قرار داده بود و در 29 تیر ماه هم به بانک ها اعلام کردیم تمام کسانی که قبل و بعد از ابلاغ قانون بودجه در سامانه تسهیلات ازدواج ثبت نام کردند مشمول وام 10 میلیون ازدواج می شوند.

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی با بیان اینکه ماحصل تلاش بانک مرکزی و بانک ها اعطای حدود 590 هزار فقره وام ازدواج از اول فروردین ماه تا 16 آذر ماه امسال بوده است گفت: در این مدت 5 هزار و 400 میلیارد تومان منابع قرض الحسنه برای وام ازدواج پرداخت شده است که نسبت به مدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای590هزارفقره وام ازدواج از ابتدای سال جاری کنون

اعطای590هزارفقره وام ازدواج از ابتدای سال جاری کنون