مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1395 ساعت 17:552016-12-05بين الملل

فردا ؛ اغاز نمایشگاه بین المللی رنگ ، رزین ، پوشش های صنعتی و مواد کامپوزیت


نمایشگاه بین المللی رنگ ، رزین ، پوشش های صنعتی و مواد کامپوزیت از فردا اغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ ، رزین ، پوشش های صنعتی و مواد کامپوزیت از 16 تا19 آذر در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

در این نمایشگاه 270 شرکت داخلی و 150 شرکت خارجی از سوییس ، آلمان ، اتریش ، ایتالیا ، اندونزی ، تایوان ، اکراین ، امارات ، ترکیه ، چین، اسپانیا، هند، فرانسه، هلند، سوئد، مالزی، انگلیس، کره جنوبی، آمریکا، هند، روسیه، هلند، لبنان، تایلند، استرالیا، ندرلند، اسلوانی و … درخواست حضور خود در نمایشگاه را اعلام و حضور پر رنگ خواهند داشت.

مهشید منفرد مدیر اجرایی این نمایشگاه در آستانه بر پایی این رویداد بزرگ اظهار داشت : استقبال برای حضور در نمایشگاه و ثبت نام همچنان ادامه دارد که این امر بیانگر امید و اطمینان آنها از توسعه روابط اقتصادی با بازرگانان و سرمایه گذاران خارجی است.

به گفته وی شورای سیاستگزاری بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی اهداف دولت مبنی بر ترغیب ورود کالاهای سرمایه ای، ماشین آلات، ابزار و مواد اولیه به جای محصولات تمام شده از خارج کشور، نهایت سعی خود را به عمل آورده تا نمایشگاه مذبور رویدادی باشد در مسیر توسعه زیر ساخت های صنعت و اقتصاد کشور تا محلی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا ؛ اغاز نمایشگاه بین المللی رنگ ، رزین ، پوشش های صنعتی و مواد کامپوزیت

فردا ؛ اغاز نمایشگاه بین المللی رنگ ، رزین ، پوشش های صنعتی و مواد کامپوزیت