مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1395 ساعت 16:412016-12-05حوادث

معاون مدیریت بحران مازندران: مازندران هر ماه 20 بار می لرزد


معاون مدیریت بحران استانداری مازندران با اعلام اینکه از سال 92 تاکنون از سوی لرزه نگاری استان 837 زلزله در مازندران به ثبت رسیده است، گفت: هر ماه 18 تا 20 زلزله مازندران را می لرزاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان ساری، بعد از ظهر امروز با هماهنگی دستگاه های اجرایی استان هجدهمین مانور سراسری زلزله در 4 هزار و 500 مدرسه مازندران و به صورت پایلوت با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در دبیرستان دخترانه حضرت زینب (س) ناحیه یک با شعار"مدرسه ایمن، جامعه تاب آور" برگزار شد.

اجرای مانور زلزله بعد از دوره های آموزش متعدد نظری در مدارس مازندران، امروز دانش آموزان برای مقابله با حوادث مهارت صیانت از جان و مال را با آگاهی کامل در فضای آموزشی اجرا کردند.

*باور داشتن حوادث معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران در اجرای این مانور با تاکید براینکه حوادث و بلایای طبیعی در باور همه مردم باید نهادینه شود، اظهار کرد: ریشه مقاومت در برابر بلایای طبیعی باور داشتن مشکلات ناشی از حوادث است که باید با آگاهی کامل بر مسائل فائق شد.

محمد شعبانی افزود: دانش آموزان در طول سال تحصیلی در همه مقاطع آموزش های لازم در مقابله با حوادث و بلایای طبیعی را فراگرفته و در اجرای مانور داشته های نظری را به شکل مهارتی اجرا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون مدیریت بحران مازندران: مازندران هر ماه 20 بار می لرزد

معاون مدیریت بحران مازندران: مازندران هر ماه 20 بار می لرزد