مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1395 ساعت 16:012016-12-05اجتماعي

ارائه پیشنهاد کاهش نوبت کاری پلیس راهور در مواقع آلودگی هوا


معاون بهداشت و درمان نیروی انتظامی گفت: ماموران این نیرو که در ماموریت ها دچار آسیب، اعم از جزیی یا جدی شوند، تسهیلات ویژه می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، سردار سیدمحمدرضا سید احمدیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار انتظامی ایرنا افزود: البته وضعیت جسمانی این دسته از ماموران در شورای پزشکی ناجا بررسی می شود و تسهیلات ویژه ای برای افرادی که دچار آسیب هایی همچون صدمات چشمی، گوش ، دست و پا شده باشند ، پیش بینی شده است .

سردار سیداحمدیان افزود: به عنوان مثال افرادی که دچار آسیب گوش شده باشند براساس رای شورای پزشکی باید از محیط پر سر و صدا دور نگه داشته شوند یا چنانچه ماموری، آسیب جدی دیده باشد در شورای پزشکی بازنشستگی زودرس با حقوق 30 روز برایش در نظر گرفته می شود ضمن اینکه درجه فرد نیز ارتقا می یابد.

وی ادامه داد: البته این تسهیلات شامل افرادی است که در اثر خدمت به بیماری یا آسیبی مبتلا شده باشد که در شورای پزشکی برای این افراد جانبازی یا قیود خدمتی ناشی از خدمت در نظر گرفته می شود و با امتیاز بیشتر و ارتقای درجه بازنشسته می شوند.

به گفته معاون بهداشت و درمان نیروی انتظامی، تایید این موارد به عهده شورای ویژه ای در معاونت نیروی انسانی نیروی انتظامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه پیشنهاد کاهش نوبت کاری پلیس راهور در مواقع آلودگی هوا

ارائه پیشنهاد کاهش نوبت کاری پلیس راهور در مواقع آلودگی هوا