مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1395 ساعت 13:302016-12-04سياسي

آغاز برنامه های نظام جامع پژوهشی حوزه علمیه خراسان


برای نخستین بار در کشور برنامه های نظام جامع پژوهشی از امسال در حوزه علمیه خراسان آغاز شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خراسان رضوی ،خبرگزاری صدا و سیما "،معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان امروز در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی در مشهد مقدس گفت : در این نظام جامع برای هر درس طلبه در حوزه علمیه یک نمره پژوهشی در نظر گرفته شده است .

حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی جلاییان افزود : با هدف غنی شدن پژوهش از امسال طبق آیین نامه های مدون حوزه علمیه 5 نمره از 20 نمره در هر درس به امر پژوهش اختصاص یافته است .

او گفت : همچنین در این نظام جامع برای هر مدرسه بالای 100 طلبه یک مسئول پژوهش در نظر گرفته شده است .

معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان افزود : همچنین در همه مدارس علمیه خراسان که زیر 100 طلبه خواهر یا برادر دارند یک رابط پژوهش قرار داده ایم .

حجت الاسلام و المسلمین جلاییان گفت : همچنین برای سهولت امر پژوهش طلاب جوان به تازگی کتابخانه دیجیتال همراه با نرم افزارهای تخصصی علوم دینی برای همه مدارس راه اندازی شده است .

او همچنین با اشاره به بهره برداری از نخستین مدرسه تخصصی قرآن و حدیث تا پایان امسال در مشهد مقدس افزود : در این مدرسه طلاب و دانشجویان می توانند بصورت تخصصی درعلوم و معارف قرآنی پژوهش کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برنامه های نظام جامع پژوهشی حوزه علمیه خراسان

آغاز برنامه های نظام جامع پژوهشی حوزه علمیه خراسان