مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1395 ساعت 13:102016-12-04ورزشي

حمله شدید رویانیان به سرپرست پرسپولیس


محمد رویانیان گفته آقای طاهری شما فکر می کنید چند هزار سال دیگر مدیر باشگاه پرسپولیس هستید؟ آقایان نگران محبوبیت من هستند و شاید به آن حسادت می کنند.

- مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: برادر عزیر، آقای طاهری این قدر دنبال این نباش که دیگران را مقصر بدانی، یک روز هم به پرونده های شما رسیدگی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، محمد رویانیان درباره جریمه 50 هزار فرانکی باشگاه پرسپولیس در ارتباط با پرونده انتقال محمدرضا خلعتبری از تیم عجمان امارات به جمع سرخپوشان در لیگ برتر سیزدهم که مربوط به دوران مدیریت او در این باشگاه است، اظهار داشت: اینکه پس از سه چهار سال در مورد دوران مدیریت من در باشگاه پرسپولیس صحبت می شود، خوب نیست.

پرونده هایی که باید در همان مقطع یا در این مدتی که من از پرسپولیس جدا شده ام به آن رسیدگی می شد، رسیدگی نشد، مانند پرونده مانوئل ژوزه که در مورد آن خیلی دیر اقدام شد.

مطمئن باشید در یکی دو سال آینده نیز در مورد نوع مدیریت آقایان و پرونده هایی که در این باشگاه موجود است، رسیدگی خواهد شد.

50 هزار فرانک بدهی باشگاه پرسپولیس نیستوی ادامه داد: این 50 هزار فرانکی که در مورد آن صحبت می شود، بدهی باشگاه پرسپولیس نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله شدید رویانیان به سرپرست پرسپولیس

حمله شدید رویانیان به سرپرست پرسپولیس