مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1395 ساعت 12:462016-12-04حوادث

فرمانده انتظامی کرمانشاه: پلیس قلابی در کنگاور دستگیر شد


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری پلیس قلابی در حوزه استحفاظی شهرستان کنگاور خبر داد و گفت: این متهم با لباس انتظامی و اسلحه قلابی از چندین شهروند اخاذی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان اللهی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان کنگاور حین گشت زنی، متوجه شدند یک مأمور پلیس پس از خرید از یک مغازه، بدون اینکه پولی پرداخت کند با یک دستگاه خودوری پراید از محل متواری می شود، لذا با خودروی گشت فرد مظنون را تعقیب می کنند، اما وی موفق به فرار شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: براساس استعلام پلاک خودرو مشخص شد که سواری پراید در تهران به سرقت رفته است و طبق اظهارات صاحب مغازه، این شخص مبالغی کارت شارژ تلفن همراه خریداری کرده و به این بهانه که کیف پولش داخل ماشین جا مانده است و تا چند دقیقه دیگر با پول برمی گردد، سوار ماشین شده و فرار کرده است.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: شماره پلاک خودرو به تمامی واحدهای گشت انتظامی کنگاور اعلام شد و پس از حدود 14 ساعت خودرو در یکی از خیابان های فرعی رویت و مورد تعقیب قرار گرفت، اما متهم متوجه حضور پلیس شده و با ترک خودرو، اقدام به فرار کرد و وارد یک منزل مسکونی شد و قصد داشت از طریق پشت بام منازل از دیدرس پلیس خارج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی کرمانشاه: پلیس قلابی در کنگاور دستگیر شد

فرمانده انتظامی کرمانشاه: پلیس قلابی در کنگاور دستگیر شد