مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1395 ساعت 12:362016-12-04پزشكي

عوارض ناشی از خواب آلودگی های روزانه بررسی می شود


دبیر علمی بخش بالینی پنجمین کنگره علوم اعصاب ایران، از بررسی عوارض ناشی از خواب آلودگی های روزانه در کنگره پیش رو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، دکتر محمد قدیری وصفی در آستانه برگزاری پنجمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی، افزود: محور های کنگره در دو بخش کلی شامل علوم اعصاب پایه و علوم اعصاب بالینی برگزار می گردد.

وی با اعلام اینکه در کنگره امسال هر روز از ساعت 8:30 صبح تا 18 برنامه های متعددی در 7 سالن برگزار می گردد، گفت: 700 مقاله در سایت کنگره ثبت شده و در مجموع حدود 600 مقاله پذیرفته شد.

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران، ادامه داد: طبق سنت هر سال کنگره از تعداد زیادی از اساتید و صاحبنظران حوزه علوم اعصاب دعوت بعمل آمده و انتظار می رود با حضور این بزرگواران کنگره پرباری داشته باشیم.

قدیری با عنوان این مطلب که در محور علوم اعصاب پایه بحث های مهمی خواهیم داشت که آخرین یافته ها در سطح سلولی، ملکولی، الکتروفیزیولوژی و ژن ها مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت، افزود: از محورهای بخش بالینی کنگره می توان به اختلالات رشد در کودکان، سلامت سالمندان، بیماری های مغزی و نخاعی، بیماری های روانپزشکی و اختلالات خواب یاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض ناشی از خواب آلودگی های روزانه بررسی می شود

عوارض ناشی از خواب آلودگی های روزانه بررسی می شود