مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1395 ساعت 12:002016-12-04پزشكي

باید از دستاوردهای نظام سلامت سوئد الگو بگیریم


وزیر بهداشت ایران و سوئد تفاهمنامه جامع همکاری نظام های سلامت ایران و سوئد در حوزه هایی از جمله سیاستگذاری در زمینه بهداشت عمومی، تحقیقات پزشکی، - بیماری های غیرواگیر به ویژه سرطان و دیابت، محصولات دارویی و خدمات سلامت سالمندی را امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"؛ سید حسن قاضی زاده هاشمی در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری با گابریل ویکی استورم وزیر بهداشت و ورزش سوئد و هییت همراه افزود: سفر این هیئت به منظور ارتقای روابط تجاری و سیاسی دو کشور است.

وی با اشاره به اینکه سوئد کشوری است که از نظر خدمات حوزه سلامت و سیستم حمایت مردم در دریافت خدمات حوزه بهداشت الگوی ارزشمند بین المللی است گفت: می توانیم از دستاوردهای نظام سلامت آن ها بهره مند شویم و وزارت بهداشت، وزارت رفاه و بیمه ها می توانند با استفاده از این الگوی خوب کارایی بیشتری برای خدمت به ایرانیان داشته باشند.

وزیر بهداشت کشورمان با بیان اینکه حوزه سلامت یکی از اولویت های مهم دولت یازدهم است ادامه داد: سه سال از آغاز طرح تحول نظام سلامت ایران می گذرد و مورد اقبال مردم و مسئولین کشور قرار گرفته است، با توجه به تجربه سوئد و شرکت های مهم حوزه سلامت و خدمات در این حوزه می توان در راستای تقویت این طرح، روابط مستحکم تری را در آینده روابط ایران و سوئد در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از دستاوردهای نظام سلامت سوئد الگو بگیریم

باید از دستاوردهای نظام سلامت سوئد الگو بگیریم