مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1395 ساعت 17:512016-12-03دانش

فرماندار شهرستان نور: آمایش استانی با برش شهرستانی بلاتکلیف مانده است


آمایش استانی با برش شهرستانی آماده است ولی در عمل هیچ استفاده ای نشد و بلاتکلیف مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان نور، هادی خنجری عصر امروز در جلسه هماهنگی همایش اقتصاد مقاومتی که قرار است همزمان با روز دانشجو به میزبانی دانشگاه پیام نور چمستان برگزار شود، اظهار کرد: دولت حلقه های ارتباطی با دانشگاه را پیدا و وصل نکرد در صورتی که باید از ظرفیت دانشگاه ها به خوبی استفاده شود،.

وی افزود: پارک های علم و فن آوری در اختیار دانشجویان در حال تحصیل است ولی باید کاری کرد که این فرصت ها در اختیار دیگران به ویژه صنایع و فعالان اقتصادی به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی پیوند بخورد.

فرماندار شهرستان نور تصریح کرد: فرصت های فراوانی به لحاظ جغرافیایی و علمی و اقتصادی در شهرستان نور وجود دارد ولی هنوز شناسایی و بهره برداری نشد و به جزء در حوزه های تعریف شده، کاری صورت نگرفت.

این مسؤول بیان کرد: بیشتر دانشجویان برای اشتغال نمی توانند از آموخته های علمی خود استفاده کنند تا به حمایت دولت و یا پشت میزنشینی نیازمند نباشند.

خنجری افزود: آمایش استانی با برش شهرستانی آماده است ولی در عمل هیچ استفاده ای نشد و بلاتکلیف مانده است باید از این فرصت استفاده کرد و دانشگاه ها ورود جدی پیدا کنند که مطالبه اصلی جلسه است تا با تلفیق علم و مهارت و با توجه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شهرستان نور: آمایش استانی با برش شهرستانی بلاتکلیف مانده است

فرماندار شهرستان نور: آمایش استانی با برش شهرستانی بلاتکلیف مانده است