مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1395 ساعت 10:062016-12-03سياسي

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان: انسجام و داشتن وحدت یک وظیفه دینی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: انسجام و داشتن وحدت یک وظیفه دینی در جامعه اسلامی است و لازم است همه مسلمانان به این مهم توجه داشته باشند.

- حجت الاسلام مختار کرمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مسئله وحدت و اتحاد، موضوعی پراهمیت و همواره مورد تاکید آموزه های دینی ما بوده است و خداوند متعال نیز در قرآن کریم بارها مسلمانان را به داشتن وحدت و همبستگی با یکدیگر توصیه و سفارش کرده است.

وی افزود: پیامبر گرامی اسلام(ص) به عنوان پیام آور الهی در طول عمر مبارک خود تمام سعی و تلاش خود را برای همبستگی بین مسلمین برای رسیدن به کمال و سعادت آنها به کار برد و رنج ها و مصیبت های فراوانی را به جان خریدند.

به گفته کرمی، اکنون ما به عنوان مسلمان و پیرو حضرت محمد مصطفی(ص) سزاوار نیست بر طبل اختلاف بکوبیم بلکه باید دِین خود را به پیامبر اکرم ادا کنیم و آن این است که به تاسی از آن بزرگوار همه در راستای حفظ و حراست از دستاوردهای نبوی و همچنین پاسداری از میراث گرانقدر آن عزیز تلاش کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: همه می دانند که اکنون دشمنان اسلام به اختلاف افکنی بین مسلمین مشغول هستند و نباید با دستان خود ابزار ضربه زدن را به پیکره اسلام عزیز فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان: انسجام و داشتن وحدت یک وظیفه دینی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان: انسجام و داشتن وحدت یک وظیفه دینی است