مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1395 ساعت 10:002016-12-03پزشكي

ضرورت معاینه چشم قبل از عمل جراحی زیبایی


دبیر علمی انجمن جراحان پلاستیک و ترمیمی چشم ایران گفت: معاینه چشم قبل از عمل جراحی زیبایی می تواند از بروز عوارض چشمی جلوگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی همایش سالانه چشم پزشکی ایران؛ محسن بهمنی کشکولی در آستانه برگزاری همایش سالانه چشم پزشکی ایران، افزود: در همایش امسال چند کارگاه برای پزشکان فوق تخصص پلاستیک و ترمیمی چشم و نحوه آشنایی با آخرین روش های درمانی برگزار خواهد شد.

استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران با تأکید بر معاینه چشم قبل از انجام تمامی اعمال جراحی و غیر جراحی زیبایی صورت، گفت: با توجه به حساسیت چشم، معاینه قبل از جراحی زیبایی در اطراف چشم، ضروری است.

وی با اشاره برگزاری کارگاه تومورهای پلکی و پوستی صورت در همایش پیش رو افزود: در این کارگاه، روش های جراحی و غیرجراحی مورد بحث قرار می گیرد.

بهمنی همچنین از برگزاری کارگاه مجاری اشکی و راه های درمان خبر داد و گفت: در یکی از کارگاه ها، عوارض کارهای زیبایی صورت، مورد بررسی قرار می گیرد.

جانشین دبیرکل انجمن جراحان پلاستیک و ترمیمی خاورمیانه و آفریقا با تأکید بر اینکه هر گونه کار جراحی بر روی بخش فوقانی و میانی صورت بر عملکرد چشم تأثیر گذار است، افزود: توصیه جدی ما به متخصصین مختلف که روی صورت کار می کنند، این است که قبل از انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت معاینه چشم قبل از عمل جراحی زیبایی

ضرورت معاینه چشم قبل از عمل جراحی زیبایی