مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1395 ساعت 09:162016-12-03ورزشي

در آستانه ال کلاسیکودربی پای کی روش به کنفرانس خبری زیدان کشیده شد


سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در آستانه ال کلاسیکودربی اسپانیا در نشست خبری حاضر شد و به سوال خبرنگاران پاسخ گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، زین الدین زیدان سرمربی موفق تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا همراه با تیمش در شهر بارسلونا حضور دارد و ادعا می کند مردانش برای شکست دادن بارسلونا کاملا آماده هستند.

زیدان در این نشست خبری نخست با اشاره به وضعیت دو تیم گفت: بحران مصدومیت برای هر دو طرف وجود دارد، این بهانه خوبی برای توجیه شکست نیست، باید با تمام قدرت بجنگیم و میدان را خالی نکنیم.

مردانم ترسی از نیوکمپ ندارند.

زیدان ادامه داد: دوتس ندارم تیمم صدر جدول را از دست بدهد و این هم یک بازی 3 امتیازی است که باید هر 3 امتیازش را تصاحب کنیم.

ارزش امتیازی این بازی بیشتر از سایر بازی ها نیست اما از لحاظ روحی و روانی ارزشی بسیار بالاتر از سایر بازی ها دارد.

زیدان به عنوان یکی از گزینه های دریافت جایزه بهترین مربی سال گفت: من احمق نیستم می دانم که بهترین بازیکنان باید در زمین باشند اما به سیستم چرخشی نیز اعتقاد دارم و به بعضی از بازیکنان در میدان های مختلف فرصت درخشش می دهم.

در این نشست خبری خبرنگار ABC پس از صحبت های زیدان درباره جسارت مربی برای استفاده از همه بازیکنان گفت: البته این مشکل در زمان مربیگری کی روش و بازیگری شما در رئال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آستانه ال کلاسیکودربی پای کی روش به کنفرانس خبری زیدان کشیده شد

در آستانه ال کلاسیکودربی پای کی روش به کنفرانس خبری زیدان کشیده شد