مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1395 ساعت 18:352016-11-15سياسي

وزارت اطلاعات ایران جزء برترین سرویس های امنیتی و اطلاعاتی جهان


وزارت اطلاعات ایران با تلاش سربازان گمنام امام زمان عج و همکاری مردم جزء برترین سرویس های امنیتی و اطلاعاتی جهان است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما" مرکز کهگیلویه وبویراحمد ، معاون بررسی راهبردی امنیت ملی وزارت اطلاعات در جلسه شورای اداری استان گفت : پشتیبانی مردم و مردمی بودن مهمترین ویژگی و توانمندی این نهاد است که موجب موفقیت و اثر بخشی آن شده است .

شفیعی افزود: دستگیری عناصر نفوذی داعش و کشف بیش از 200 کیلوگرم مواد منفجره در چند ماه اخیر از جمله موفقیت هایی است که با همراهی و مشارکت مردم به دست آمده است.

وی افزود : توانمندی اطلاعاتی ایران به حدی است که سازمانهای جاسوسی برجسته دنیا را مبهوت کرده و این سازمان ها در بسیاری از موارد دست یاری به سوی ما دراز کرده اند.

شفیعی با بیان اینکه اخلاق گرایی و دینمداری از ویژگی های کارکنان این نهاد است گفت: راهبردهای اطلاعاتی ایران اسلامی برگرفته از آموزه های دینی است و نمیتواند نسبت به حوادث اطراف خود بی تفاوت باشد آنچنانکه امام علی علیه السلام فرمودند: هرکس برای مقابله با تهدید در خانه بماند و در مقابل دشمن منفعل باشد،خوار میشود.

معاون وزیر اطلاعات به شهادت خبرنگار صداوسیما در دفاع از حرم آل الله گفت: امنیت امروز مدیون فداکاری کسانیست که مثل شهید خزایی در عمق محور راهبردی ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت اطلاعات ایران جزء برترین سرویس های امنیتی و اطلاعاتی جهان

وزارت اطلاعات ایران جزء برترین سرویس های امنیتی و اطلاعاتی جهان