مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1395 ساعت 20:412016-11-14فرهنگي

فرماندار نوشهر: سرانه کتاب در سبد خانوارها کم است/ رونمایی از کتب ناشران نوشهری


سرانه کتاب در سبد خانوارها کم است و باید تلاش شود تا جامعه ای کتابخوان داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از نوشهر، علی شادمان امشب در آیین افتتاح نمایشگاه کتاب ناشران نوشهری که به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: جایی که کتاب نباشد علم و هنر هم نیست و سنگ بنای معلومات بر مبنای کتاب است.

وی افزود: هر جامعه ای که به کتاب و کتابخانه اهمیت دهد رشد کرده است و همان طور که جسم نیاز به غذا دارد، روح انسان نیز به علم و دانش نیاز دارد.

فرماندار نوشهر با بیان اینکه کمبود کتاب در سبد خانوار داریم، تصریح کرد: یک کتاب حاصل تلاش یک عمر نویسنده آن است و زحمات بی وقفه و شبانه روزی است و بنابراین باید تلاش کنیم بحث کتابخوانی را جا بیندازیم.

این مسؤول با اعلام اینکه درصد کتابخوانی در جامعه کم است، گفت: از طریق کتاب اوقات فراغت انسان به هدف و جهت دار پر می شود و انسان سود می برد.

شادمان با اشاره به اینکه امروز در هیچ عرصه ای بدون کتاب و کتابخوانی نمی توان درست عمل کرد، تأکید کرد: اساتید دانشگاه ها و معلمان باید همواره با مطالعه کتاب خود را به روز داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: علم و تکنولوژی و داده های نوشتاری در حدی است که باید چنان عمل کنیم تا از علم روز عقب نمانیم و تلاش همه ما برای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار نوشهر: سرانه کتاب در سبد خانوارها کم است/ رونمایی از کتب ناشران نوشهری

فرماندار نوشهر: سرانه کتاب در سبد خانوارها کم است/ رونمایی از کتب ناشران نوشهری