مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1395 ساعت 14:402016-11-08سياسي

حفظ مشروعیت نظام سوریه؛ راه حل مشکل


رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام: کشورهای غربی بدانند، راه حل مشکل سوریه حفظ مشروعیت نظام این کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، علی اکبر ولایتی پس از دیدار با قائم مقام وزیر امور خارجه سوئد و همچنین معاون وزیر امور خارجه دانمارک روابط ایران و کشورهای اسکاندیناوی را دیرپا و دوستانه خواند و تصریح کرد: دانمارک و سوئد دو کشور مهم اروپایی هستند که به لحاظ اقتصادی نیز بسیار پیشرفته می باشند.

وی افزود: هر دو کشور به توسعه روابط با ایران در ابعاد مختلف ابراز تمایل دارند بنابراین توسعه روابط با این دو کشور قطعاً به نفع دو طرف خواهد بود.

ولایتی موضوع بحران در سوریه، عراق و یمن را از جمله محورهای مذاکره با مسئولان سیاست خارجی این دو کشور خواند و گفت: طرح غربی تجزیه کشورهای منطقه از سوی ایران قابل پذیرش نیست.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: همچنین در این دیدار هر دو دیپلمات دانمارکی و سوئدی خواستار کمک ایران به پیشرفت صلح در منطقه با توجه به قدرت و امکانات منطقه ای کشورمان بودند.

ولایتی خاطر نشان کرد: ما نیز اعلام کردیم که جمهوری اسلامی ایران از هیچ کمکی برای ایجاد صلح و آرامش در منطقه دریغ نمی کند اما شرط آن حفظ تمامیت ارضی این کشورها، حمایت از حکومت های قانونی کشورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ مشروعیت نظام سوریه؛ راه حل مشکل

حفظ مشروعیت نظام سوریه؛ راه حل مشکل