مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1395 ساعت 00:012016-10-28سياسي

مسعود یارضوی حمایت غیر دموکراتیک از روحانی...!


اصلاح طلبان برای انتخابات آینده به روشی سیاسی با مدل حزب باد دست زده اند که می تواند آسیب های فراوانی را به سپهر سیاسی ایران وارد کند.

- " _ با مداقّه و کنکاش در نوشته، گفته ها و اسناد جریان سیاسی خاص یا همان اصلاح طلبان این تحلیل آشکار می شود که آنها برای انتخابات آتی ریاست جمهوری در اردیبهشت ماه 96 طرحی انتخاباتی را در دستور کار قرار داده اند که به هیچ وجه با اصول اخلاقی و دموکراسی منطبق نیست.

طرحی که گویا قرار است به مثابه یک پل عبور برای این جریان سیاسی عمل کند و از پس 15 سال شکست اکثریتی و پیاپی آنها در تمام انتخابات های کشور؛ منصه ای جدیدتر را زیر حفاظ فرار از سنجش مردم در مقابل اصلاح طلبان فراهم نماید.

*شورای شهر به جای ریاست جمهوری! شکست های 15 ساله، ماجرای فتنه سال 88، حصر و انزوای برخی چهره ها و لیدرهای این جریان و شناخته شدن در نزد مردم بعنوان یک جریان سیاست باز؛ شرایطی را بر اصلاح طلبان عارض کرده است که حکماً طاقت هیچ شکست دیگری را ندارند.

این مسئله تا آن اندازه جدیست که جریان خاص را بر آن داشته است طرحی را اجرا کنند تا از تمام گلوگاه های خطر، حتی گزینه شکست در انتخابات نیز عبور کنند.

شاید این گزاره در نگاه اول غیر معقول و غیر ممکن به نظر بیاید اما حقیقت آنست که آنها این کار را کرده اند و حتی در انجام آن موفق هم بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسعود یارضوی حمایت غیر دموکراتیک از روحانی...!

مسعود یارضوی حمایت غیر دموکراتیک از روحانی...!