مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1395 ساعت 23:112016-10-28حوادث

فرمانده انتظامی بندرلنگه خبر داد کشف 560 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان بندرلنگه


فرمانده انتظامی بندرلنگه از کشف 560 کیلوگرم مواد مخدر از محورهای شهر لمزان بخش مهران شهرستان بندرلنگه خبر داد.

- محمود حافظی امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه در غرب استان هرمزگان، از کشف 560 کیلوگرم مواد مخدر طی 24 ساعت گذشته در یک عملیات در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: طی اقدامات پلیسی و اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان بندرلنگه در محورهای خاکی اطراف شهر لمزان بخش مهران شهرستان بندرلنگه پس از توقیف دو دستگاه خودروی سواری و وانت موفق موفق به کشف این مقدار مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: در این رابطه 3 نفر قاچاقچی دستگیری و دو دستگاه خودروی سواری و وانت توقیف شدند که پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی گردیدند.

حافظی اضافه کرد: قاچاقچیان قصد حمل مواد مخدر از طریق طی نمودن کوره راه های اطراف شهر لمزان به استان فارس را داشتند که با اقدام به موقع ماموران انتظامی بندرلنگه از این اقدام آن ها جلوگیری شد.

وی در پایان یادآور شد: برخورد بی امان نیروی انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر وکالا ادامه خواهد داشت و ما همیشه مدیون مردم هستیم که در امنیت پایدار این منطقه ما را یاری می کنند و شهروندان گرامی می توانند در طول شبانه روز هرگونه گزارش در زمینه مواد مخدر و هر گونه موارد امنیتی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی بندرلنگه خبر داد کشف 560 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان بندرلنگه

فرمانده انتظامی بندرلنگه خبر داد کشف 560 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان بندرلنگه