مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1395 ساعت 17:462016-10-28سياسي

مدیرکل پدافند غیرعامل گیلان: گیلان استان برتر در پدافند غیرعامل کشور انتخاب شد


گیلان به عنوان استان برتر در پدافند غیرعامل کشور انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بندرانزلی، امیر مرادی عصر امروز در جمع مردم این شهرستان با اشاره به پیشینه تاریخی پدافند غیرعامل، اظهار کرد: حضرت یوسف در دوران خود هفت سال قحطی را پیش بینی کرد و مردم را نجات داد و به گونه ای اصل پدافند غیر عامل که پیش بینی تهدیدات است را اجرا کرد.

وی با بیان اینکه در کشور دو نوع تهدید وجود دارد، افزود: تهدید طبیعی با منشأ غیر انسانی و شامل مخاطراتی مانند سیل، زلزله و طوفان است.

مدیرکل پدافند غیر عامل گیلان تهدیدات غیر طبیعی را دومین نوع تهدید دانست و افزود: این نوع تهدیدات غیر طبیعی یا انسانی با نیت دشمنی صورت می گیرد.

مرادی با اشاره به اینکه تهدیدات غیر طبیعی یا انسانی به دو دسته تقسیم می شود، تصریح کرد: این دسته به دو بخش نظامی و غیر نظامی تقسیم می شود که در این بخش شاهد هشت سال جنگ تحمیلی و شکست دشمنان بودیم.

وی ادامه داد: هنگامی که دشمنان نتوانستند در بخش نظامی پیروز شوند به بخش غیر نظامی رو آوردند تا بتوانند به نظام و انقلاب ضربه وارد کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل گیلان تهدیدات سایبری، اقتصادی، فرهنگی و زیستی را تهدیدات غیرنظامی دانست و گفت: تهدیداتی مانند سنبل آبی در انزلی و رشت و مگس زیتون در رودبار از حملات زیستی بود که با کمک مسؤولان به خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل پدافند غیرعامل گیلان: گیلان استان برتر در پدافند غیرعامل کشور انتخاب شد

مدیرکل پدافند غیرعامل گیلان: گیلان استان برتر در پدافند غیرعامل کشور انتخاب شد