مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1395 ساعت 17:162016-10-28سياسي

امام جمعه چالوس: هیچ توجیهی برای حذف درس شهید فهمیده از کتب درسی پذیرفته نیست


امام جمعه چالوس با اشاره به حذف درس مرتبط با شهید فهمیده از کتاب هدیه های آسمانی پایه ششم آموزش و پرورش، گفت: هیچ توجیهی برای این عمل پذیرفته نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان چالوس، حجت الاسلام محمد مهدی راشدی نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه چالوس با اشاره به مناسبت های هفته روز نوجوان و بسیج دانش آموزی، اظهار کرد: شهید محمد حسین فهمیده نوجوان دانش آموز و بسیجی بود که امام بزرگوار او را به عنوان الگو و رهبر ما معرفی کرد.

وی با بیان اینکه هنر امام خمینی(ره) این بود که توانست هزاران نوجوان عاشق و با معرفت مانند محمد حسین فهمیده تربیت کند، خاطر نشان کرد: آنچه که این نوجوان 13 ساله را برای سایرین الگو قرار داده، ویژگی ها و خصوصیات روحی، رفتاری و فکری او بوده است.

امام جمعه چالوس با اشاره به ویژگی های ممتاز شهید محمد حسین فهمیده، اضافه کرد: او نوجوانی شجاع، فعال، پرتلاش، متواضع، مؤدب و با اخلاق، با نماز، اهل مطالعه، درس خوان، متدین، عاشق، فداکار و ایثارگر بود و با این روحیات توانست با یک اقدام شجاعانه و آگاهانه نام خود را در دفتر شهیدان زنده تاریخ ثبت کند.

راشدی نوری به فرمایشات امام خمینی(ره) در مورد شخصیت شهید فهمیده اشاره کرد و افزود: با توجه به بیانات امام بزرگوار رهبر ما آن نوجوان 13 ساله ای است که نارنجک به کمر بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه چالوس: هیچ توجیهی برای حذف درس شهید فهمیده از کتب درسی پذیرفته نیست

امام جمعه چالوس: هیچ توجیهی برای حذف درس شهید فهمیده از کتب درسی پذیرفته نیست