مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1395 ساعت 16:462016-10-28فرهنگي

در قالب 3 هزار عنوان کتاب صورت گرفت آغاز به کار نمایشگاه کتاب در شهرستان ابهر


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر از برگزاری نمایشگاه کتاب در این شهرستان خبر داد.

- حسن ناصری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر سالانه برنامه های مختلف فرهنگی را اجرا می کند.

وی با اشاره به اینکه برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با همکاری انجمن های فعال اجرا می شود، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه عکس، نمایشگاه کتاب، برگزاری نمایشگاه خوشنویسی، برگزاری شب شعر، سوگواره های موضوعی از جمله برنامه هایی است که توسط این اداره برگزار می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با اشاره به اینکه در آستانه هفته کتاب نیز نمایشگاه کتاب در فرهنگسرای نور ابهر دایر شده است، اضافه کرد: این نمایشگاه شامل 3 هزار عنوان کتاب است.

ناصری با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب مذکور تا پس از هفته کتاب دایر خواهد بود، گفت: شامل موضوعاتی از قبیل کودک، روانشناسی، تاریخ، جغرافیا، علمی، کمک درسی، مذهبی و دینی، فرهنگی، هنری و .

است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با اشاره به اینکه نمایشگاه های کتاب با ارائه تخفیف های 10 تا 50 درصدی برگزار می شود، تصریح کرد: خوشبختانه استقبال مردم از برگزاری چنین نمایشگاه هایی مطلوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در قالب 3 هزار عنوان کتاب صورت گرفت آغاز به کار نمایشگاه کتاب در شهرستان ابهر

در قالب 3 هزار عنوان کتاب صورت گرفت آغاز به کار نمایشگاه کتاب در شهرستان ابهر