مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1395 ساعت 15:112016-10-28سياسي

فرماندار قروه: سرمایه های کشور با اجرای پدافند غیرعامل حفظ می شود


سرمایه های عظیم کشور با اجرای پدافند غیرعامل حفظ می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قروه، پرویز کولانی ظهر امروز و در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته قروه با اشاره به فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل به تاکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره و اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری پدافند غیرعامل همانند مصونیت بخشیدن به بدن است به گونه ای که باید کشور و مردم را در برابر تهدیدها واکسینه کرد.

وی یکی از راه های پیاده سازی پدافند غیرعامل در زمینه اقتصادی را در اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: اگر ما اقتصاد خود را با توانمندی های داخلی و با استفاده از ظرفیت های موجود تامین کنیم اقتصاد خود را به خوبی واکسینه کرده ایم و در نتیجه بستر تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کرده ایم.

فرماندار قروه با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: دشمن از طریق شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی و از بین بردن اعتقادات این ملت است که نقش پدافند غیرعامل در این زمینه نیز باید برای مقابله با اهداف دشمنان مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: ما باید با تقویت فرهنگ ناب و غنی اسلامی خود در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان بایستیم و از نفوذ آنان جلوگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار قروه: سرمایه های کشور با اجرای پدافند غیرعامل حفظ می شود

فرماندار قروه: سرمایه های کشور با اجرای پدافند غیرعامل حفظ می شود