مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1395 ساعت 15:062016-10-28سياسي

امام جمعه لنده: حضور ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان لرزه بر اندام استکبار می اندازد


حضور ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان لرزه بر اندام استکبار می اندازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از لنده، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه لنده با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا بزرگترین سرمایه انسان است که اگر حفاظت و حراست شود، هیچ حق الناسی پایمال نخواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات جوامع افزود: اگر امروز جوامع اسلامی و جهان پیرامون مشکلات فراوان اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دارند همه به واسطه کم رنگ شدن تقوا و یا بهتر بگوییم بی تقوایی است.

امام جمعه لنده به ابعاد مختلف نماز جمعه اشاره و تصریح کرد: نماز جمعه تلنگری برای دوری از غفلت و دعوت به تقوا و پرهیزگاری است.

محمودی اصل در ادامه به 8 آبان سالروز شهادت شهید فهمیده اشاره کرد و یادآور شد: ایران اسلامی فهمیده های بسیاری دارد که در عرصه های مختلف با ایثار و از خودگذشتگی موجب اعتلا و سرافرازی نظام و انقلاب شده اند.

وی تبیین کرد: تعبیر امام خمینی(ره) از اقدام، شجاعت و بصیرت شهید فهمیده و معرفی این شهید دانش آموز به عنوان رهبر جامعه همه را بر عمق و ماهیت حرکت شهید فهمیده روشن می سازد.

امام جمعه لنده بر ضرورت تبیین رشادت ها و شجاعت شهید فهمیده برای نسل جوان و آینده سازان جامعه تأکید کرد و ادامه داد: راه و اندیشه شهدا برگرفته از راه و آرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه لنده: حضور ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان لرزه بر اندام استکبار می اندازد

امام جمعه لنده: حضور ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان لرزه بر اندام استکبار می اندازد