مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1395 ساعت 13:212016-10-28سياسي

امام جمعه کیان: دشمن از ذکر نام شهید فهمیده در کتب درسی هراس دارد


تنها راه مبارزه با تهاجم فرهنگی آموزه های مکتب عاشورایی امام حسین(ع)است که گوشه هایی از تجلیات آن شهید محمد حسین فهمیده ای ساخت که دشمن استکباری از ذکر نام این شهید در کتب درسی هم هراس دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین مهدی خدابنده در خطبه های نماز جمعه شهرکیان این هفته که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: امامان معصوم علیهم السلام با شیوه های مختلف در معرفی دین تلاش می ورزیدند و به معرفی داده های غلط فرهنگ بیگانه می پرداختند.

وی افزود: بهترین راه مبارزه با تهاجم فرهنگی آموزه های مکتب عاشورایی امام حسین(ع) است که گوشه هایی از تجلیات آن شهید محمدحسین فهمیده ای ساخت که دشمن استکباری از ذکر درس شهادتش در کتب درسی در هراس است.

امام جمعه شهرکیان با اشاره به اینکه دنیاگرایی یک تهدید برای ارزش های اسلامی است، ادامه داد: انسان دین دار به دنبال دنیا نمی رود و بدان دل نمی بندد، بلکه آن را نردبان ترقی برای رسیدن به معنویات و کسب پاداش اخروی قرار می دهد و دین داری همیشه و همه جا با دنیاداری همراه نیست و آن کس که در بند حفظ دنیاست، از دین داری چیزی نمی داند.

خدابنده با هشدار نسبت به اینکه دنیاگرایی صاحبانش را به ورطه سقوط می کشاند، تصریح کرد: از این رو اهل بیت علیهم السلام پیروان خود را نسبت به عواقب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کیان: دشمن از ذکر نام شهید فهمیده در کتب درسی هراس دارد

امام جمعه کیان: دشمن از ذکر نام شهید فهمیده در کتب درسی هراس دارد