مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1395 ساعت 13:112016-10-28سياسي

13 آبان خشم ملت ایران از آمریکاست/ این خشم امروز جهانی شده است


امام جمعه موقت تهران با اشاره سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا گفت: 13 آبان روز خشم ملت ایران از آمریکاست و خشم ما امروز گسترده تر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو"، آیت الله محمد امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به سالروز شهادت امام سجاد(ع) و شرایط سخت زندگی این امام بزرگوار، اظهار داشت: در زمان امام سجاد(ع) بنی امیه تمام تلاش خود را برای از بین بردن فرهنگ دینی و اسلامی در مدینه به کار بست و امروز هم دشمنان اسلام تمام تلاش خود را برای از بین بردن فرهنگ اسلامی به خصوص در جمهوری اسلامی ایران به کار بستند.

وی افزود: بنی امیه با ایجاد مراکز فساد در مرکز تمدن اسلامی که در آن زمان شهر مدینه بود، تلاش کرد تا جوانان را منحرف و از مسیر حق و حقیقت خارج کند، ولی امام سجاد(ع) با ایستادگی در مقابل این جریان در صحیفه سجادیه تمام حقوق جامعه اسلامی را به صورت دعا در جامعه ترویج می کرد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه پس از عاشورا بنی امیه توسط آخوندهای درباری افکار انحرافی را در بین مسلمین رواج می داد، گفت: از جوانان عزیز می خواهم با هوشیاری کامل در مقابل توطئه های دشمنان از مسیر اسلام منحرف نشوند و به وظایف دینی و به خصوص نماز توجه ویژه ای داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان خشم ملت ایران از آمریکاست/ این خشم امروز جهانی شده است

13 آبان خشم ملت ایران از آمریکاست/ این خشم امروز جهانی شده است