مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1395 ساعت 12:462016-10-28ورزشي

هنرمندان شورای شهر تهران آن طور که باید اثرگذار نبوده اند


بازیگر و مدرس سینما، در خصوص فعالیت نمایندگان فعلی هنرمندان در شورای شهر تهران گفت: هنرمندان عضو شورای شهر تهران آن طور که باید و شاید اثرگذار نبوده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، محمود عزیزی در خصوص تلاش هنرمندان برای حضور در شورای شهر گفت: اصل قضیه این است که اعضای شورای شهر الزاماً نباید هنرمند باشند، تا حقوق هنرمندان و مشکلات آنها در شورای شهر پیگیری شود و اعضای شورای شهر باید نمایندگی همه گروه های مختلف شهر را عهده دار باشند و بتوانند با درکی صحیح در تصمیم گیری های خود حقوق افراد مختلف را به صورت مؤثر در نظر داشته باشند.

این مدرس سینما با تأکید بر اینکه هنرمندان حاضر در شورای شهر تهران نماینده بخشی از جامعه هستند که روح جامعه در اختیار آنهاست، فعالیت نمایندگان فعلی هنرمندان در شورای شهر تهران را همراه با کاستی دانست.

عزیزی کاندیدای دوره پیشین مجلس شورای اسلامی، بر این نکته تأکید کرد که هنرمندان و ورزشکاران برای استفاده گسترده و مطلوب مردم از فضاهای هنری و ورزشی شهر نتوانسته اند به وظایف خود عمل کنند و خروجی آن مثبت نیست.

وی علت عدم مثبت بودن این عملکرد را در این نکته دانست که این نمایندگان آنچنان که باید به وظیفه نمایندگی خود عمل نکرده اند و یا مشکلات و موانعی در این زمینه هست که ما از آن بی اطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان شورای شهر تهران آن طور که باید اثرگذار نبوده اند

هنرمندان شورای شهر تهران آن طور که باید اثرگذار نبوده اند