مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1395 ساعت 08:002016-10-28سياسي

تشکر و تعجب وزیر اطلاعات از مجلس


حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی روز پنجشنبه تاکید کرد: بنده چنین درخواستی نکرده بودم و با غیر علنی بودن جلسه هم مخالف بودم و اصرار داشتم جلسه علنی باشد.

- وزیراطلاعات از همراهی قاطبه مجلس هنگام پاسخگویی به سوال سه نماینده تشکر کرد، ولی گفت: جای تعجب است، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مصاحبه ای عنوان کرده نمایندگان با درخواست وزیر برای غیر علنی شدن جلسه مخالفت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی روز پنج شنبه تاکید کرد: بنده چنین درخواستی نکرده بودم و با غیر علنی بودن جلسه هم مخالف بودم و اصرار داشتم جلسه علنی باشد.

حجت الاسلام علوی روز سه شنبه برای پاسخ به سوال مشترک جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد، حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

سوال این نمایندگان درباره اقدامات این وزارتخانه درباره جلوگیری و برخورد با مصادیق نفوذ در جامعه علمی و فرهنگی کشور، سفر یکی از سناتورهای آمریکایی به ایران، علت قرارداد با یک شرکت فرانسوی برای بازی های رایانه ای و سفر طولانی مدت رییس دانشگاه علم و صنعت به خارج از کشور بود.

وزیر اطلاعات در تشریح آنچه در جلسه روز سه شنبه مجلس گذشت، گفت: دو بار غیر علنی شدن جلسه برای رای اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر و تعجب وزیر اطلاعات از مجلس

تشکر و تعجب وزیر اطلاعات از مجلس