مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1395 ساعت 00:112016-10-27سياسي

سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان: مایحتاج ستاد اربعین با مشارکت مردم تامین می شود


سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان گفت: مایحتاج ستاد اربعین با مشارکت مردم تامین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، رسول بیات پنجشنبه شب در دیدار با اتحادیه های صنفی استان زنجان اظهار کرد: ستاد اربعین در زنجان برنامه ریزی لازم را برای خدمات رسانی به زائران انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه خدمت به زائران امام حسین(ع) توفیق بزرگی است، اضافه کرد: باید از تمام توان برای این خدمات رسانی استفاده کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان با بیان اینکه جلسه امروز با عنوان ستاد اربعین و به منظور هماهنگی لازم برگزار شده است، افزود: طی دو ماه گذشته جلسات و هماهنگی های لازم در این زمینه انجام شده است.

بیات با اشاره به اینکه براساس نیاز احساس شد، جلسه ای با اتحادیه های صنفی استان زنجان برگزار شود، خاطرنشان کرد: این جلسه با هدف تامین مایحتاج ستاد اربعین در شهرستان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه نگاه ستاد اربعین، ستاد عتبات عالیات و دولتمردان بر این است که هزینه این خدمات رسانی از طریق اعتبارات دولتی پرداخت نشود، تصریح کرد: سعی شده در این زمینه از مشارکت های مردمی و سایر بخش ها استفاده شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان با اشاره به اینکه خوشبختانه بخشی از اتحادیه های صنفی در این جلسه آمادگی خود را برای همکاری اعلام کردند، بیان کرد: دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان: مایحتاج ستاد اربعین با مشارکت مردم تامین می شود

سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان: مایحتاج ستاد اربعین با مشارکت مردم تامین می شود