مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 23:112016-10-27سياسي

برخی معتقدند امروز دنیای تعامل است و نه مقاومت


چه کسی امروز اختیار فرزندش را دارد، فرزند ما در دانشگاهی درس می خواند که در روز جشن فارغ التحصیلی در کنار عکس مریم رجوی سلفی می گیرد و رییس دانشگاه می گوید اشتباه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو"، سردار سعید قاسمی غروب پنجشنبه در نشست بصیرتی جنگ نرم جبهه فرهنگی در شاهرود ضمن اشاره به اینکه برخی دنیای امروز را دنیای تعامل می دانند و همیشه در این پرسش هستند که در این دنیا چرا سخن از جنگ است، ابراز داشت: 38سال از انقلاب اسلامی می گذرد و برخی بی خردانه می پرسند دستاورد این 38سال چه بود که امروز سخن از جنگ می رانید، بیایید کدخدا بودن آمریکا را بپذیرید و با آن صلح کنید.

اما این گروه سخت در اشتباه هستند.

وی افزود: متاسفانه روزی را در تقویم به نام روز تعامل، گفتگو با تمدن ها و یوم التعامل با کدخدا گنجانده اند و ما هنوز نمی دانیم که متاسفانه چه کلاهی از این غفلت و بی بصیرتی بر سرمان رفته است که امروز درس حسین فهمیده را نیز از کتاب درسی بچه هایمان بیرون می کشند .

قاسمی بیان داشت: بچه هایمان که امروز تربیتشان حتی در دستانمان نیست از درسی محروم شدند که قرار بود در کلاس ششم گنجانده شود اما بعدها وزیر اعلام داشت، این موضوع را فراموش کرده ایم اما به معلمان توصیه می کنیم آنرا در خارج از کتاب، درس دهند اما حقیقت این است که درس ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی معتقدند امروز دنیای تعامل است و نه مقاومت

برخی معتقدند امروز دنیای تعامل است و نه مقاومت