مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 20:112016-10-27حوادث

فرمانده انتظامی آمل: 110 کیلوگرم انواع مواد مخدر در آمل کشف شد


بیش از 110 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شد.

- ولی الله گنجیان مقدم امروز در گفت وگو با خبرنگار " در شهرستان آمل، اظهار کرد: میزان 110 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شدند.

وی با اشاره به ارائه گزارش فعالیت یک فرد در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر و ورود مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی فرد متهم مورد تعقیب و مراقبت قرار گرفت و شناسایی مخفیگاه این فرد به نام حجت ـ ص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی آمل با اشاره به کشف 17 کیلو و 300 گرم انواع مواد مخدر در بازرسی از منزل این فرد، بیان کرد: کاهش ناامنی در جامعه و ارتقای امنیت اجتماعی از مهم ترین اهداف پلیس بوده و در امر درمان و بازپروری معتادان ولگرد و بی خانمان طرح جمع آوری آنها از ابتدای سال به اجرا در آمد.

وی با اعلام اینکه عوامل انتظامی این شهرستان به همراه مأموران نیروی انتظامی در مازندران موفق شدند شب گذشته محموله 93 کیلوگرم تریاک را در این شهرستان کشف و ضبط کنند، خاطرنشان کرد: در این بین دو متهم حمل محموله بزرگ قاچاق مواد مخدر از نوع تریاک دستگیر شده و با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی آمل: 110 کیلوگرم انواع مواد مخدر در آمل کشف شد

فرمانده انتظامی آمل: 110 کیلوگرم انواع مواد مخدر در آمل کشف شد