مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 20:062016-10-27سياسي

اجمالی/ عباسی: انسان های انقلابی با علم مبارزه جامعه را نجات می دهند


رییس اندیشکده یقین با بیان اینکه اگر سواد تاکتیکی داشته باشیم مشکل کشور برطرف می شود، گفت: انسان های انقلابی با علم مبارزه جامعه را نجات می دهند.

- به گزارش" از لنگرود، حسن عباسی عصر امروز در مراسم پاسداشت خاطره سرداران شهید حسین املاکی، احمد مایلی و محمد ناظری در مسجد کیاکلایه این شهرستان با گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: در این مراسم سخن از شهید ناظری و مایلی و املاکی بسیار سخت است.

وی با بیان اینکه شهادت محمد ناظری شوک عجیبی به انقلاب بود، افزود: در هفته های اخیر دو تن از بزرگان علم و مبارزه و شاخص ترین چهره ها را از دست دادیم.

رییس مرکز بررسی‎های دکترینال امنیت بدون مرز، با بیان اینکه شهید ناظری و مایلی، عالم به علم تاکتیک بودند، تصریح کرد: اگر سواد تاکتیکی داشته باشیم مشکل کشور برطرف می شود.

وی شهید ناظری را پدر علم تاکتیک دانست و افزود: موفقیت حزب الله لبنان تربیت شده شهید ناظری بود و نوجوانان و جوانان باید علم مبارزه با بشناسند.

عباسی با بیان اینکه انسان های انقلابی از طریق علم مبارزه جامعه را نجات می دهند، گفت: شهید ناظری دانش تاکتیکی را به دانشگاه ها برد و تمام فلسطینی ها، عراقی ها، سوری ها، لبنانی ها و انقلابیون همه شاگردان شهید ناظری و مایلی بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ عباسی: انسان های انقلابی با علم مبارزه جامعه را نجات می دهند

اجمالی/ عباسی: انسان های انقلابی با علم مبارزه جامعه را نجات می دهند