مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 20:012016-10-27سياسي

فارس گزارش می دهد برگزاری دومین یادواره شهدای مدافع حرم کرمان در رفسنجان


دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان در حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از رفسنجان با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، استاندار کرمان، امام جمعه رفسنجان، فرماندار، نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی و حضور پرشور مردم شهیدپرور رفسنجان و میهمانان اتباع افغانستانی این شهر دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان امشب در حسینیه ثارالله رفسنجان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در این مراسم با گرامیداشت یاد همه شهدای اسلام اظهار داشت: 10 شهید مدافع حرم استان سرداران و رزمندگان و سلحشورانی هستند که در دفاع از حریم آل الله جان شیرین خود را تقدیم کردند.

وی بیان داشت: آخرین شهید شهدای مدافع حرم نخستین روحانی شهید مدافع استان کرمان حجت الاسلام سعید بیاضی زاده است که نام این شهید تازه مدفون شده را گرامی می داریم.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه عرض ارادت به خانواده این شهدا داریم، تصریح کرد: این بزرگواران با بذل جان و اهدای فرزندان و همسران و عزیزانشان این نظام و انقلاب اسلامی را حفاظت و حراست کردند.

این مسؤول با بیان اینکه باید بتوانیم حق شهدا را پاس بداریم، عنوان کرد: تازمانی که این روحیه ایثارگری در جامعه وجود داشته باشد هیچ دشمنی نمی تواند ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد برگزاری دومین یادواره شهدای مدافع حرم کرمان در رفسنجان

فارس گزارش می دهد برگزاری دومین یادواره شهدای مدافع حرم کرمان در رفسنجان