مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 17:562016-10-27سياسي

امام جمعه اسلام آباد: ملت ایران هرگز سر سازش با دشمن ندارد


ملت ایران هرگز سر سازش با دشمن را ندارد و مسیر ملت ایران خط رهبری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ملایر حجت الاسلام عباس عبدالملکی عصر امروز در یادواره 110 شهید دهستان ترک شرقی ملایر با اشاره به اینکه شهدا مقامی ارزشمند و جایگاهی ویژه در نزد پروردگار دارند اظهار کرد: خون شهید بسیار ارزشمند بوده و شهادت زیباترین پیکره زخم بر روی زمین است.

وی شهادت را مرگی آگاهانه در راه هدفی مقدس دانست و افزود: راه شهادت هرگز بسته نیست و نمونه آن را شهادت مدافعان حرم در مقابل با تکفیری هاست.

امام جمعه روستای اسلام آباد با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران در طول تاریخ گفت: ملت ایران همواره در همه عرصه ها از جنگ تحمیلی گرفته تا امروز در مقابل دشمن ایستاده اند.

این مسؤول با بیان اینکه ما همواره دنباله رو خط رهبری هستیم، گفت: هشدار ما به دشمنان داخلی و خارجی این است که ملت ما هیچ گاه پشت ولایت فقیه را خالی نخواهند کرد.

عبدالملکی با بیان اینکه ملت آگاه ایران همواره پاسدار حفظ دستاوردهای و آرمان امام شهداست، گفت: با آمریکا و اسراییل سازش هرگز سازش نخواهیم کرد.

وی برگزاری یادواره ها را حاصل دلدادگی و عشق مردم به شهدا برشمرد و افزود: از یک هزار و 100 شهید والامقام شهرستان ملایر 110 شهید در دهستان ترک شرقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اسلام آباد: ملت ایران هرگز سر سازش با دشمن ندارد

امام جمعه اسلام آباد: ملت ایران هرگز سر سازش با دشمن ندارد