مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 17:402016-10-27سياسي

حسن بیادی: نتیجه از الان مشخص است، هر کس مقابل «روحانی» بیاید، خودزنی کرده


نتیجه از الان مشخص است، هر کس مقابل روحانی بیاید، خودزنی کرده " حسن بیادی دبیر کل جمعیت آبادگران ، از حامیان سابق احمدی نژاد است که به فراخور زمان، از چهره های مختلفی حمایت کرده است.

در ایام شهرداری احمدی نژاد، حامی او بود و در انتخابات 84 به ستاد وی پیوست، اما در آغاز راه دولت و پس از تشکیل کابینه و انتخاب مدیران، کم کم به مخالف جدی او بدل شد.

بیادی اما، آن ایام عضو شورای شهر بود، پس بهتر دید که حامی شهردرای بعدی تهران باشد، آن فرد نیز کسی نبود جز محمد باقر قالیباف .

با این حال، پس از عدم حضور بیادی در لیست مورد حمایت شهردار تهران در انتخابات شورای شهر پیشین، بار دیگر نوک پیکان انتقادات خود را متوجه قالیباف رد و بعضاً انتقادات تندی نثار او کرد و حتی از افشاگران ماجرای جنجالی "هزار میلیارد تومان هزینه فاقد در شهرداری تهران" بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازانتخاب، بیادی اما این روزها به حامی ششدانگ قالیباف بدل شده است و می گوید: توجه داشته باشید که در زمان تحریم شدید استکبار جهانی و با آن نابسامانی اقتصادی و اجتماعی ، شهرداری و مجموعه مدیریت شهری تهران طی 13 سال توانسته اند حداقل 70 در صد از برنامه های خود را محقق کنند و کلان شهری مانند شهر تهران را بخوبی اداره کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن بیادی: نتیجه از الان مشخص است، هر کس مقابل «روحانی» بیاید، خودزنی کرده

حسن بیادی: نتیجه از الان مشخص است، هر کس مقابل «روحانی» بیاید، خودزنی کرده